czwartek, 15 lutego 2024

Metaliczne markery dwustronne z TEDi

Hej!
Tym razem pokażę dwa zestawy metalicznych dwustronnych markerów Einhorn ze sklepu TEDi. Jeden zestaw kosztuje 14 zł, a w środku jest 5 pisaków. Ja znalazłam dwie wersje kolorystyczne, nie mam jednak pojęcia, czy są jeszcze jakieś do wyboru.
Zaznaczam na początku, że jestem amatorką i pragnę jedynie napisać parę słów od siebie i pokazać kolory na kartce.
Tak prezentują się markery w opakowaniach:

A tu markery Einhorn po wyjęciu z opakowania:
Wyglądem na pewno się wyróżniają - są matowe i czarne, dobrze widać, jaki kolor jest w środku, do tego narysowane są końcówki:
Końcówka pędzelkowa:
Końcówka cienkopisu:
Kolory na kartce z notesu:
Nie przebijają cienkiego notesiku :)
Jak dla mnie - super. Akurat szukałam czegoś metalicznego do podkreślania ważnych cytatów. I dobrze trafiłam, bo końcówka pędzelkowa będzie idealna, wszystko mi się będzie ładnie wyróżniać. A ta cieńsza przyda mi się ewentualnie do pisania albo kolorowanek ;)  Oczywiście takie markery można wykorzystać do wielu kreatywnych robótek, chociażby do kaligrafii i innych rzeczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz