czwartek, 1 lutego 2024

Mini planer z Action | Notatnik to-do

Hej!
W tym wpisie pokażę mini planer ze sklepu Action. I to naprawdę nieduży (chociaż na stronie napisali, że ma 150x20 cm... co nie jest prawdą), chociaż nie aż taki tyci. W każdym razie napisali, że to "notatnik z listami do zrobienia", ale ja nazwałam to planerem z jednego powodu - bo da się tu nie tylko zapisać różnego rodzaju listy, ale także zaplanować różne rzeczy na konkretny dzień.
Notatnik kosztuje 4,69 zł i znaleźć go można na dziale biurowym w sklepie Action. Są różne warianty do wyboru. Jak już wspomniałam na samym początku, na stronie napisali, że wymiar tego notatniczka to 150x20 cm. Skąd oni wzięli te 150 cm, to ja nie wiem. Właściwy wymiar to 20x9 cm.
Banderolka:
Tak się prezentuje mój notesik:
W środku jest 150 stron i każda wygląda tak, jak na zdjęciu poniżej. Lista jest tylko na jednej stronie, a z drugiej jest pusta kartka. Fajnie, że jest coś takiego w sklepie, bo akurat szukałam czegoś do tworzenia list. I tak można tu spisywać właśnie listy, np. zakupów, ale też różnych spraw do załatwienia. Na górze jest miejsce na datę, więc notesik posłużyć może jako planer. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz