niedziela, 25 lutego 2024

Markery do tablicy z Action

Hej!
Dzisiaj znowu tematy biurowe, bo będzie o markerach do białej tablicy. A nabyć je można właśnie na dziale biurowym w sklepie Action. Ja skusiłam się na dwa zestawy, bo tablicę w domu mam, a markerów brak. A teraz bardzo mi się przydadzą. Zapraszam więc na wpis :)
Zacznę od zestawu 6 sztuk markerów do białej tablicy. Kosztują 6,95 zł. 
Tak się prezentują po wyjęciu z opakowania:
Końcówka:
Każdy marker ma magnesik i mini gąbkę do wycierania. Fajna sprawa, można przyczepić do tablicy i nie zawracać sobie głowy, że gdzieś te markery się pogubią. Gąbka też dobra rzecz.
Tak prezentują się markery na mojej mini tablicy:
Ogólnie rzecz ujmując, markery jak markery. Na białej tablicy dobrze je widać, natomiast na takiej z wzorkami (ja takową właśnie mam), nie są tak wyraziste. No, ale to nie wina markerów :D Mnie jak najbardziej się przydadzą.

A to już zestaw do białej tablicy Office Essentials. Są tu 3 markery, gąbka oraz płyn. Cena: 9,45 zł.
Oto i cały zestaw. Jeżeli chodzi o magnesy, ma je tylko gąbka.
Końcówka markera:
A to już kolory markerów na mini białej tablicy. Trochę mnie ten czarny rozczarował...
Gąbka sprawdza się dobrze, tak samo płyn. Fajnie mieć taki zestaw czyszczący. Mnie zwykła gąbka wystarczy, ale nie zaszkodzi czasem użyć płynu.
Ten zestaw też jak najbardziej mi się przyda. Szkoda tylko, że ten czarny taki sprany. Poza tym jestem zadowolona :)

A na koniec ciekawostka ze sklepu TEDi - mini białe tablice magnetyczne wraz z pisakiem za 5 zł. Fajne do przyczepienia na lodówkę i gdzie tam się chce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz