piątek, 2 lutego 2024

Zakupy z Kopalni Różności w Lublinie

Hej!
Tym razem przygotowałam wpis z małymi zakupami ze sklepu Kopalnia Różności. I na samym początku zaznaczam - wpis nie jest sponsorowany, zakupy zrobiłam za własne pieniądze. Piszę o tym sklepie z własnej woli :) 
Pod koniec zeszłego roku, w Lublinie, otworzył się sklep Kopalnia Różności. To taki lumpeks z rzeczami do domu (i nie tylko). Odkryłam to miejsce niedawno, no i przez przypadek - dzięki reklamie na Instagramie. Poprzeglądałam sobie, co tam ciekawego można dostać, no i się wybrałam, bo coś tam sobie wypatrzyłam. Swoją drogą uwielbiam starocie, z wielką chęcią oglądam, szukam, grzebię. 

Zanim przejdę dalej (bo nie każdego mogą interesować moje zakupy), kilka informacji:
Kopalnia Różności, ulica Dolna Panny Marii 24A, Lublin (godziny otwarcia pon-pt 10-17, sb 10-15; według Google na dzień 02.02.2024)
Profile w mediach społecznościowych (warto zerknąć, bo są na bieżąco aktualizowane):
Instagram Kopalnia Różności >>klik<<
Facebook Kopalnia Różności >>klik<<
No to czas na moją trzódkę...
A to moje zakupy. Od razu zaznaczam, że pokazuję te rzeczy w takim stanie, w jakim je kupiłam. Jestem właśnie w trakcie czyszczenia i przywracania im blasku ;) Mam też już pomysł na ustawienie ich we wnętrzu. Uwielbiam tego typu lalki, ale staram się hamować - to dopiero druga w mojej kolekcji. Misie ujęły mnie ręcznie wykonanymi ubrankami. Ta oto ferajna kosztowała 55 zł (po negocjacjach :D).
W sklepie Kopalnia Różności (jak już sama nazwa wskazuje) jest naprawdę mnóstwo rzeczy - możecie podejrzeć asortyment sklepu na Instagramie czy Facebooku (linki do profili są wyżej). A najlepiej to się tam wybrać, pooglądać, coś se wybrać. Pod sklepem znajduje się bezpłatny parking. Obsługa jest pomocna i miła. Jeżeli chodzi o ceny, to są tam rzeczy na każdą kieszeń. Ja już planuję tam kolejny wypad... Oby portfel tylko to wytrzymał :D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz