środa, 14 lutego 2024

Zestaw akwareli Creative Artist z Action

Hej!
W sklepach Action ponownie pojawiły się zestawy farb akwarelowych. Piszę "ponownie", bo ja już o takich farbach pisałam rok temu >>klik<<. A dzisiaj pokażę wersję z tego roku. Na pewno różni się kolorem opakowania, bo tym razem jest fioletowe :) Cena za to pozostała taka sama - 11,95 zł.
Na początku zaznaczam, że nie jestem profesjonalistką i używam tego typu rzeczy hobbystycznie. Celem wpisu jest pokazanie kolorów na kartce :)
Oto i akwarele "aquarel box" Creative Artist z Action:
Z tyłu są kolorki:
Tak prezentuje się opakowanie po zerwaniu folijki oraz banderolki. Kasetkę łatwo otworzyć. Do tego jest nieduża, można więc ją zabrać ze sobą gdzieś w świat.
Tył:
A tak wyglądają w środku. Farbki są zabezpieczone folią, której już nie pokazywałam na zdjęciu. W środku znajduje się 15 farb akwarelowych oraz pędzelek. No i jest też miejsce do mieszania farbek (tak swoją drogą - tam kolory farbek się wżerają i ta część po mieszaniu nie wygląda już tak biało). Kolory są takie same jak w farbach w zeszłym roku. No i znowu muszę zadać to pytanie: GDZIE JEST BIAŁY?
Farby z bliska. Dwa kolory z prawej w ostatnim rzędzie to farby metaliczne (tak zaznaczył producent).
Pędzelek:
Ma praktyczne wcięcie, można nim wyciągać poszczególne farbki z opakowania:
Kolory farb akwarelowych Creative Artist na kartce (mokre na suchym, blok Canson 250g):
A także mokre na mokrym (ten sam blok):
Jakiż ogarnął mnie smutek, że znowu nie dali białego! Nic, tylko zapłakać. Mogli się poprawić, bo biały bardziej by mi się przydał, niż ten słabiutki fiolecik z pierwszego rzędu. Musiałam się namachać pędzlem, żeby w ogóle było go widać na kartce. No i mogli dać coś innego zamiast tych metalicznych. Tak swoją drogą, nie są to zbyt mocne metaliczne farbki (mówiąc w skrócie, są "takie se"). Ale tak ogólnie, zestaw jest spoko do jakichś tam prac w domu. Fakt, mam lepsze (np. z Tigera), ale te mogą być. Ja wykorzystam farby na pewno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz