środa, 13 marca 2024

Kolorowa torebka do ręki z włóczki z Action

Hej!
Witam serdecznie w tysięcznym (!) wpisie na tym blogu. No, nie ma co - natworzyłam trochę tych treści. Nie będzie żadnych specjalnych podsumowań, za to niezmiennie zapraszam do zapoznania się z postami na moim blogu. Zdecydowaną zaletą jest to, że nie ma tu reklam zawalających ekran, a treści są bezpłatne. Hop sa sa!
Tym razem pokażę szydełkową kolorową torebkę. Chodziło mi coś takiego po głowie już od dłuższego czasu. Chciałam zrobić taką torbę z resztek, tyle że ja tych resztek nie mogłam w ogóle uzbierać, bo wszystko zerowałam. Cóż pozostało zrobić - wzięłam po prostu włóczki, jakie miałam i wyszydełkowałam torebkę. Do stworzenia jej użyłam różnych włóczek Alison & Mae Medium - to ta włóczka dostępna w Action za 5 zł za motek. Mam ich sporo u siebie, bo za każdym razem, gdy widzę nowy kolor czy odcień, to kupuję. Szkoda, że nie ma dużego wyboru kolorów, chętnie bym przygarnęła jakieś inne, np. żółty czy pomarańczowy.
W każdym razie - oto torebka. Spora wyszła, mieści A4. I jest do ręki.
Tu w świetle flesza:
A tu bez ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz