niedziela, 3 marca 2024

1000... splotów na drutach i szydełkiem

Hej!
Kiedyś, kiedy przeglądałam oferty sprzedażowe książek, zainteresowała mnie pozycja o tytule " 1000... splotów na drutach i szydełkiem" Grażyny Kowalskiej - Jarosz oraz Krystyny Kleemann - Krasuskiej (rok wydania 1988). Ceny jednak mnie powaliły - w niektórych ofertach było to 100 zł i więcej. Zdaję sobie sprawę, że są osoby, dla których ta książka będzie tyle warta. Ja jednak nie chciałam przepłacać. Poczekałam, aż pojawi się lepsza oferta. No i się pojawiła. Za, uwaga, 5 zł. Kupiłam :) I mam. Dzisiaj napiszę kilka słów o tej książce, a właściwie o opasłym tomisku. Jest formatu A4 i ma niemal 400 stron. 
Grażyna Kowalska - Jarosz Krystyna Kleemann - Krasuska - 1000... splotów na drutach i szydełkiem 
Na początku, jak to bywa w tych książkach - ABC robótek na drutach i szydełkiem, następnie instrukcja korzystania, a potem...
...podstawy robienia na drutach. Wszystko jest przedstawione na obrazkach, są też symbole ze schematów. Gdyby się ktoś zgubił, czegoś zapomniał albo się chciał pouczyć - to można zobaczyć w książce. 
Kolejne strony to katalog splotów na druty. Są schematy oraz zdjęcia czarno-białe. Niestety, w kwestii schematów na druty się nie wypowiem, bo nie bardzo się znam :) 
Jest też cos w kolorze :)
W książce "1000... splotów na drutach i szydełkiem" znajdują się nie tylko sploty, ale też większe projekty i do tego też są oczywiście schematy. Tutaj prezentuję wszystkie projekty z książki:
Dalej jest już o szydełku. I tu też są podstawy wraz z symbolami ze schematów. Lubię to w tych starych książkach, bo można sobie coś przypomnieć albo nauczyć. Dla mnie te obrazki są jasne. 
No i katalog splotów szydełkowych. Prawdziwy raj z pomysłami ;)
Na samym końcu gratka dla fanów splotów tunezyjskich:
Spis treści znalazł się na samym końcu książki:
Cóż ja mogę powiedzieć - kolejna fajna pozycja w mojej biblioteczce. Książkę "1000... splotów na drutach i szydełkiem" warto zakupić, jeśli jest się fanem rękodzieła. Sporo w niej pomysłów na wzory do wykorzystania w różnych projektach. Mnie takie książki zawsze cieszą :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz