wtorek, 26 marca 2024

Kwiatowe naklejki z Allegro

Hej!
Od kilku lat regularnie prowadzę, jak ja to nazwałam, leśny notatnik. Jest to zeszyt ręcznie tworzony przeze mnie i służy mi do zapisywania obserwacji z leśnych wycieczek. Taki kajecik tworzę z niepotrzebnych okładek oraz postarzanego papieru (>>postarzanie papieru DIY<<). W takim notatniku nie tylko piszę, ale też przyklejam zdjęcia, rysunki i ilustracje, przyrodnicze artykuły i ciekawostki. No i oczywiście - naklejki. Naklejki to świetna sprawa, fajnie wyglądają i niewiele trzeba, by zeszyt ozdobić - ot, nakleić i gotowe. W tym moim zeszyciku używam tylko naklejek z motywami roślinnymi, zwierzęcymi, ogólnie związane z naturą.
Dzisiaj chciałam pokazać naklejki, jakie mam z Allegro. Ja kupiłam je kilka dni temu od sprzedawcy alibabaimport, ale jak teraz patrzyłam, nic w tym momencie nie sprzedają. Ale pokażę, co kupiłam i jak to wygląda, może komuś wpis ten się przyda :) Naklejki na pewno można kupić od innych sprzedawców i zapewne bez problemu sprowadzić z Chin. Przy okazji podaję nazwy produktów z tego sklepu na Allegro.
Zestaw 15 papierów do scrapbooking journaling 13x13 cm - 4,99 zł
Papiery (zwykły i welinowy) oraz z klejem.
Naklejki dekoracyjne scrapbooking 25 szt motyle - 4,99 zł
Nie tylko są tu motyle, ale i kwiaty oraz zawieszki.
Zestaw 40 naklejek do scrapbooking kwiatki - 7,99 zł
Jak widać - mnóstwo kwiatków :)
Zestaw 40 naklejek do scrapbooking paproć paprotka - 7,99 zł
A tu króluje zieleń.
Zestaw naklejek foliowych 40 szt kwiaty stokrotki - 3,99 zł
Kolejne kwiatki. Stokrotki to ja lubię! 
Naklejki do scrapbooking 40 szt kwiaty tulipany - 2,99 zł
Te tulipany bardzo ładnie wyglądają. I mają różne kolorki.
Zestaw 30 naklejek do scrapbooking kwiaty - 3,99 zł
Komplet w czerwieniach.
Zestaw naklejek scrapbooking 10 ark żółte kwiaty - 3,99 zł
Tym razem naklejki na arkuszach. Te tutaj są żółciutkie.
Naklejki scrapbooking foliowe kwiaty róże 10 ark - 3,99 zł
Kolejne arkusze, tym razem w czerwieni.
Naklejki do scrapbooking 10 arkuszy journaling kwiaty - 3,99 zł
I ostatnie arkusze - kwiatki w fioletach.
Powiem Wam, że naklejki są świetne. Przede wszystkim ładnie się prezentują w notatniku, a do tego mają dobry klej i idealnie się trzymają. Właśnie z tym mam największy problem, bardzo często trzeba dodatkowo coś tam lepić. A tutaj wszystko jest cacy. Naklejki są niedrogie, jest ich dużo i na pewno starczą mi na dłuuuugo. Oj, się naozdabiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz