środa, 20 marca 2024

Metaliczne akwarele z Action

Hej!
Co jakiś czas w sklepach Action pojawiała się metaliczne akwarele. Pisałam dwa razy o takich: >>metaliczne akwarele z Action 2020<< oraz >>metaliczne akwarele z Action 2021<<. A dzisiaj o kolejnych metalicznych farbkach akwarelowych Creative Artist z Action. Kosztują 6,75 zł i jak pisze producent, "są doskonałe do kaligrafii, pisania pędzlem, ilustracji i nie tylko". Przypomnę tylko, że jestem amatorką i pokazuję tu kolory farbek na kartce.
Opakowanie farbek Creative Artist z Action:

Słoiczki z farbami po wyjęciu z opakowania:
Z bliska:
A to pędzelek:
Moje pierwsze pytanie po zanurzeniu pędzla w wodzie, a potem w farbie, było takie: co to jest? Na samym początku wpisu wspominałam o metalicznych akwarelach z Action, które były dostępne w sklepach kilka lat temu. W przypadku tamtych od razu było widać kolor (i efekt lepszy), a tu trzeba było machać pędzlem, żeby coś zobaczyć. Te mi się niezbyt podobają, może właśnie dlatego, że mam porównanie z tamtymi. Ale fakt faktem - są metaliczne, mienią się w świetle. A to, że metaliczne farby są metaliczne, to zawsze jest plus.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz