niedziela, 17 marca 2024

Zestaw akwareli Creative Artist z Action | 70 kolorów

Hej!
W sklepach Action ponownie są dostępne zestawy farb akwarelowych w metalowych kasetkach. A w środku jest aż 70 kolorów. Cena za taki komplet to 23,49 zł, czyli baaaaardzo mało. Dziś zaprezentuję, jak wyglądają kolory na kartce :) Przypominam, że jestem amatorką i celem jest właśnie pokazanie farbek.
Opakowanie zestawu akwarel Creative Artist z Action:
50 kolorów podstawowych xD Pewnie chodziło o to, że te 50 kolorów to zwykłe akwarelki, bo pozostałe 20 są metaliczne, tak jak napisali wyżej.
Tak wyglądają farbki po wyjęciu z opakowania:
Kasetka jest fajnie zamykana:
A to akwarelki z bliska:
A tutaj już kolory na kartce (papier do akwareli 300g). Ostatnie dwa rzędy to farby metaliczne.
Kolory zwykłych akwarelek bardzo mi się podobają, natomiast metaliczne wypadają słabo. W dodatku z bliska wcale nie wyglądają na metaliczne - jak zauważyłam, trzy z nich mają jakby taki drobniuteńki brokat, który się mieni. Ale żeby coś z tych metalicznych było widoczne na kartce, musiałam się sporo namachać. To samo dotyczy niektórych zwykłych akwareli. Było wśród nich kilka takich, które również były słabo widoczne i dopiero po paru machnięciach pędzlem pojawiał się mocniejszy kolor. Ale w tym przypadku było to dosłownie kilka farbek, a nie 20 sztuk, jak w przypadku metalicznych. 
Brakuje mi tu kilku kolorów, zwłaszcza, że na przykład te szare są bardzo do siebie podobne, mogliby tam dać coś innego. Na przykład ciemny niebieski, bo ten trzeci z prawej z czwartego rzędu jest właściwie bardziej fioletowy na kartce (a przy malowaniu gdy się go trochę "ściągnie" ręcznikiem papierowym z kartki, zostaje różowy). O kolorach oczywiście można jeszcze pisać i pisać. Ja w tym nie jestem ekspertem :D
W ogóle, to zapomniałam dodać (bo tego nie widać na próbniku), że jak już się namaluje jakąś ilustrację, to te kolory bardzo bledną. Wiecie, no mnie to zbytnio nie przeszkadza, bo na moje potrzeby tego typu farbki są wystarczające. 
Mnie się ten zestaw trochę podoba, na plus jest cała kasetka, można tam pomieszać kolory, jest pędzel. No i wiele kolorów ładnie się prezentuje. Bardzo podobają mi się te różowe, takich w swojej kolekcji nie miałam, więc to mnie też cieszy. Najmniej podobają mi się te nazwane metalicznymi - ja mam inne metaliczne akwarele z Action i prezentują się zupełnie inaczej. No cóż, te jakoś też wykorzystam. Myślę, że w tej cenie to nie ma się co za bardzo czepiać. 

Inne farby akwarelowe testowane na blogu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz