środa, 27 marca 2024

Random Acts of Crochet Kindness 8

Hej!
To pierwsza edycja Random Acts of Crochet Kindness w tym roku, oczywiście w moim wykonaniu :) W zeszłym roku zrobiłam aż 7 edycji - od września do grudnia. Rozniosłam mnóstwo podrzutków (w samej ostatniej akcji 57 sztuk!) i odezwało się parę osób, które szydełkowe cudaki znaleźli. Fajnie, że mogłam dać komuś trochę radości :) 
Tym razem do znalezienia 5 kotków. Mam teraz trochę inne sprawy na głowie, ale żeby był balans, to czas na szydełko musiał się znaleźć. Koty to jest zdecydowanie mój znak rozpoznawczy. Także do dzieła - capnijcie sobie kotka na mieście! :)

Co to jest Random Acts of Crochet Kindness >>tutaj<<
Strefa zrzutu: Lublin 
Kiedy: 27.03.2024
Cel: trochę radości :)
Co można znaleźć: kotki
Jak szukać: wytężać wzrok
Jak to jest zapakowane: przykładowe pakowanie na ostatnim zdjęciu
Ilość paczek: 5
Niżej zdjęcia podrzutków: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz