poniedziałek, 11 marca 2024

Kredki konfetti

Hej!
Dzisiaj krótki wpis o kredkach konfetti, na które trafiłam w sklepie Złotóweczka. Nie wiem, czy są we wszystkich sklepach, ale wystarczy pogrzebać na półkach i można trafić na cuda (nie tylko na kiju). Bardzo często widuję tam różności z Action i innych sieci. A o rzeczach ze Złotóweczki już pisałam: >>kredki ołówkowe ze sklepu Złotóweczka<< oraz >>kalendarz adwentowy z rzeczami ze Złotóweczki<<
Na początku zaznaczam, że nie jestem profesjonalistką, a celem tego wpisu jest pokazanie kolorów.
Przechodząc do rzeczy, kredki konfetti ze sklepu Złotóweczka są bardzo kolorowe, nawet mają wesołe opakowanie. Nie wiem tylko, ile kosztowały, bo zapomniałam zapytać przy kasie. Myślę, że 5-6 zł max. 
Tak prezentują się kredki po wyjęciu z opakowania. Pewnie różnią się między sobą w każdym zestawie.
Kredki na kartce (zwykły notes):
Cóż tu się rozpisywać - ciekawe kredki, którymi się można doskonale bawić i tworzyć kolorowe obrazki albo coś pokolorować. 
A gdybyście chcieli stworzyć własne kredki tego typu, to już na blogu pokazywałam, jak można to zrobić >>tutaj<<. Tam co prawda nie są to aż tak kolorowe kredki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by stworzyć takie, jakie się chce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz