piątek, 22 kwietnia 2016

Biżuteria DIY | Proste bransoletki | Pierścionek z guzika

Hej!
Ostatnio przeglądałam sztuczną biżuterię, którą posiadam i stwierdziłam, że przydałoby się coś poprzerabiać. I tak powstały 3 proste bransoletki i jeszcze prostszy pierścionek :D Jak to zwykle u mnie bywa - prościej się nie da. Do zrobienia tych błyskotek wykorzystałam stary łańcuchowy naszyjnik, delikatne pierścionki, łącznik z pierścieni i guzik. Mam sporo biżuterii kupionej na wyprzedażach w H&M - niekiedy za piątaka można nabyć tam coś fajnego. Przyszedł jednak czas, że moje świecidełka zaczęły mnie nudzić, więc nie pozostało mi nic innego, jak tylko je poprzerabiać :D Wytwory są proste, jednak dołączyłam zdjęcia poszczególnych kroków (tak na wszelki wypadek :D).

Bransoletka z gwiazdką
Co będzie potrzebne?
-łańcuszek
-koralik w kształcie gwiazdki
-zapięcie
-kawałek drucika
-ogniwka
-bocianki i szczypce
W otwór koralika wkładamy drucik i po dwóch stronach formujemy kółeczka. Następnie zaczepiamy kółeczkami o końcówki łańcuszka i zamykamy kółka. Na sam koniec zaczepiamy zapięcie na ogniwku, które również montujemy na łańcuszku. Bransoletka jest gotowa :) Tym samym sposobem zrobiłam bransoletkę z nieco dłuższym elementem, który wymontowałam z pierścionka z H&M.

Bransoletka z pierścionków
Co będzie potrzebne?
-pierścionki
-ogniwka
-zapięcie
-bocianki i szczypce
Bierzemy ogniwko i zaczepiamy na dwóch pierścionkach, a następnie zamykamy ogniwko. Powtarzamy tę czynność do tej pory, aż bransoletka osiągnie pożądaną długość :) Na sam koniec montujemy zapięcie.

Pierścionek z guzika
Co będzie potrzebne?
-pierścionek lub baza pierścionka
-guzik
-klej (u mnie Plastic Welding)
Tu sprawa jest mega prosta - odrywamy ucho od guzika, a następnie górną część przyklejamy do pierścionka. I gotowe :)

A tak bransoletki prezentują się na moim krzywym stojaku na biżuterię (inspiracja - Pinterest):

Przyznam szczerze, że dawno nie dłubałam w biżuterii, a baaaardzo to lubię. Przez jakiś czas wolałam się nie tykać tego tematu, a wszystko przez szkołę jubilerską, do której chodziłam. Tak czy siak może wrócę do biżuteryjek, na razie wdrażam się przez proste projekty ;)

Jak Wam się widzi taka biżuteria? :)

14 komentarzy:

  1. Oooo bardzo pomysłowo - efekt WOW przy rzeczywiście niewielkim nakładzie pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chodziłaś do szkoły jubilerskiej? nono co ja się dowiaduje, jakie super techniki tworzenia biżuteri tam poznałaś.
    Podobaja mi się twoje biżuteryjne przeróbki i tutoriale w w kilku "okienkach",a stojaczki kojarzą mi się z trzema piramidami w gizie , fajny pomysł aby przygotować sobie bransoletki dopasowane do stylizacji na następny dzień :)



    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły na oryginalną biżuterię :)
    Dodatki pasmanteryjne, stara biżuteria i można stworzyć coś nowego, super !
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł, niby stare ale nowe, a jak się znowu znudzi to można przerobić kolejny raz :). Stojak na biżutki genialny :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ważne aby znaleźć jak najbardziej odpowiadająca naszym pasjom szkolę ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. na pewno wolałabyś szkołę stolarską ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. I tak trzymać ważna jest pasja i systematyczność.
    Jak czytam biografię różnych ludzi to duża część jest samoukami ,a kursy i szkoły kończą z czasem tak dla dyplomu lub kompletnie to pomijają :)

    dzięki za odpisanie co do kleju poszukam ,bo chce znaleść kelj "idealny" do biżuterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja będę szła na jubilerkę i mam nadzieję, że nie będzie jak z gastronomikiem - lubiłam gotować, a teraz napawa mnie to wstrętem. :')
    Sposoby na biżuterię bardzo fajne i zdecydowanie nawet ekologiczne. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podobają mi się bransoletki, ale fajny jest też pomysł z guzikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne pomysły! A ze szkołą jubilerską to mnie zaskoczyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć, że wkoło jest więcej osób kreatywnych. Widzę sporo dobrych pomysłów i inspiracji, chyba będę tu zaglądać częściej:) Pierścionek z guzika, super, w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń