poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Zakuposki: Biedronka, KIK, Pepco

Hej!
Zauważyłam, że posty zakupowe cieszą się na moim blogu sporą popularnością, więc dzisiaj czas na zakuposki! Pokażę Wam parę rzeczy wraz z cenami, może akurat wpadnie Wam coś w oko :) Zapraszam do oglądania fotek! :)

Biedronka
W tym roku w Biedronce znowu pojawiły się bloki kreatywne. Mam już takie dwa i baaardzo mi się podobają - są świetne do wyrobu kartek (i nie tylko). Znajdziemy w nim 516 naklejek literek, po 7 arkuszy papieru 170g i 80g oraz 2 arkusze z motywami dekoracyjnymi. Jeden taki blok kosztuje 7.99 zł i jest kilka wersji do wyboru:
Poszczególne kartki z bloku:
Nabyłam też zestaw cienkopisów za 3 zł, takich pisaków nigdy dość :D
Chwyciłam jeszcze 3 lakiery, będą mi potrzebne do DIY :D Jeden był za 2.99, a pozostałe za 4.79 (niestety nie wiem, które za ile :D):
Biedra rzuciła też folię piankową za 6.99 zł. Ostatnim razem kupiłam takową, ale z wzorkami, a zależało mi na gładkiej. Już niedługo na blogu DIY z pianką w roli głównej :D
 Za 6.99 zł kupiłam też komplet dwóch dziurkaczy:
W biedronkowej gazetce "Mój pies i kot" (7.99 zł) są materiałowe torby z psami i kotami. Narzeczony wybrał mi z kotkiem:

KIK
Kiedy zobaczyłam tę cudną koronkę, nie mogłam jej nie wziąć. Jej wymiar to 36x200 cm, a koszt - 4 zeta za rolkę:
Dziesięć metrów sznurka za 4 zł i 6,5 metra silikonowej gumki za 3.49:
KIK wyprzedaje włóczki za 14.99, więc wzięłam brązowy komplet. W zestawie było jeszcze szydełko (więcej o tej włóczce tutaj):
 W koszu wyprzedażowym czekał na mnie bieżnik z motywem drewna za 4 zł:
 Udało mi się też dorwać getry po 2 zł za parę. Akurat potrzebuję takich do DIY :D

Pepco
Od dawna szukałam silikonowych foremek i znalazłam dwa fajne komplety właśnie w Pepco (4.99 zł za jedną). Te są do czekoladek, ale spokojnie, żadnych pralinek z tego nie będzie :D Nie mogłam się zdecydować czy wziąć te z różami, czy z dinozaurami, więc wzięłam dwa komplety :D
 Koszyk za 1.99 zł:
Zwykła poducha za 4.99 zł. W końcu będę miała na co zrobić poszewki :D
Wpadło Wam coś w oko? :D Co ostatnio nabyliście?

5 komentarzy:

  1. Ale się okupiłaś !xD też uwielbiam grzebać wkoszu z kik-a.

    I widzę że znalazłaś materiał z motywem drewna teraz musisz coś uszyć ;>
    A foremki z różyczkami zazdroszczę u mnie były tylko okrągłe i kwadraciki >:

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO, chyba się przejdę do Pepco, bo potrzebuję poduszki, a do Biedronki po blok kreatywny, wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle fajne rzeczy wypatrzyłaś :). Wszystko wpadło mi w oko, ale chyba najbardziej rzeczy z Biedronki. Może jutro się wybiorę ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo owocne zakupy. Świetne okazje Ci się trafiły. Bardzo podoba mi się bieżnik z motywem drewna. Torbę widziałam w Biedronce i teraz żałuję że jej nie kupiłam.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie,
    Nazywam się Klaudia . Serdecznie zapraszam Cię do dołączenia do nowego serwisu Platforma Kreatywna http://platformakreatywna.com/, gdzie zrzeszamy wszystkie kreatywne strony. Swoim klubowiczom oferujemy zniżki na produkty, informacje o wydarzeniach, spotkania oraz darmowe pliki do pobrania. Serdecznie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń