środa, 6 kwietnia 2016

Pastelowa serwetka | Kolorowy kwadrat

Hej!
Dzisiaj mam dla Was dla niewielkie twory. Piękna pogoda natchnęła mnie do zrobienia kilku kolorowych rzeczy i wczoraj zrobiłam między innymi pastelową serwetkę oraz babciny kwadrat. W ruch poszły mini włóczki, które są idealne do tego typu rzeczy :)
Serwetkę zrobiłam z 10 kolorów włóczek Nako Rekor Mini. Jest bardzo prosta, ale dzięki tym kolorom wygląda naprawdę fajnie i wiosennie:

Fragment tego kwadratu mogliście już wczoraj zobaczyć na fb. Powstał z 10 mini włóczek z Tigera i przyznam, że taki miks kolorów bardzo mi się podoba :) Kwadrat będzie mi potrzebny do kolejnego odcinka przygód Zenka, także niedługo zobaczycie go w akcji. A co do samej włóczki - spodziewałam się kiepskiej jakości i się nie myliłam. Ciężko mi się pracowało z tą przędzą, bardzo się rozwarstwiała. Ale cóż, tak myślałam, że tak będzie. Poza tym nie jest to dla mnie problem, bo ten akurat projekt będzie mi potrzebny właściwie tylko do zdjęć (ewentualnie do zabawy, jak przyjedzie chrześnica narzeczonego, a ona lubi bawić się Zenkiem). W każdym razie tak prezentuje się kwadrat:

Jak Wam się podobają takie kolorowe rzeczy? :)

10 komentarzy:

  1. Fajne pomysły na wiosenne spędzanie dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie zabawy kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, kolorowo, a kwadrat extra intensive:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kolorowe serwetki i inne rzeczy. Serwetka śliczna i bardzo wiosenna. Czekam niecierpliwie na nową część przygód Zenka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory bardzo pozytywne i nastrajają wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, takie wiosenne :). Stęskniłam się już za Zenkiem :(.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie i jak kolorowo. Na wiosnę tęczowa serwetka to doskonały pomysł :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory :) Czekamy na Zenka, bo uwielbiamy Zenka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne obie, chociaż w tej pierwszej się zakochałam <3 piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń