poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Organizer na kredki DIY

Hej!
Dzisiaj znowu DIY z użyciem drewna. Tym razem zrobimy organizer na kredki/długopisy/flamastry czy co tam chcecie. Robiłam już coś podobnego na szydełka, tylko wtedy stojak powstał z plastra drewna. Do tego stojaka znowu zainspirował mnie Pinterest. Zapraszam na instrukcję wykonania organizera krok po kroku :)

Co będzie potrzebne:
-kawałek grubego drewna
-wiertarka + wiertło (u mnie 10mm)
-linijka i ołówek
-papier ścierny

Ja zaczęłam od wycięcia odpowiedniego kawałka drewna:

I wycięłam niewielką kosteczkę z myślą o powtykaniu w nią długopisów:

Szlifujemy drewienko:

Następnie zaznaczamy kropkami, gdzie mają być otwory:

W zaznaczonych miejscach wiercimy otwory. Wwiercamy się niezbyt głęboko, ale tak, żeby długopis nie wypadał i się nie kiwał:

Na sam koniec szlifujemy górę:

Organizer jest gotowy :)

Ja dodatkowo zrobiłam sobie jeszcze dłuższy organizer na kredki świecowe:

Tak się prezentują oba stojaki:

Jak powtarzam za każdym razem, drewno można ozdobić wedle własnych upodobań :) Organizery też mogą być na wszystko - koleżanka stwierdziła, że w takim drewienku świetnie wyglądałyby kredki do ust czy pędzle do makijażu :) Także na co zrobimy taki organizer zależy od naszych potrzeb.
Jak Wam się podoba taki organizer? :)

10 komentarzy:

  1. Rewelacja !!! A jak ktoś lubi ozdabiać (mam na myśli drewno) to ma duże pole do popisu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha fajny pomysł, tyle, że nie dla mnie :) Jakbym miała zrobić sobie organizer na kredki O.o Mam ponad 350 sztuk xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba ,zapewne też bosko pachnie drzewem

    Ps. Co znaczy jak będe miała szafę?xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe, praktyczne i efektowne, a do tego super naturalny materiał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa! to wszystko tłumaczy ,a z kocem jeszcze się zobaczy ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysłowe. Daje spore pole do dekoracyjnego popisu. Można zaszaleć z bejcą, coś namalować, ozdobić techniką decoupage'u, albo... szydełkowymi koronkami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy i naturalny organizer :) Przyznam, że taki też by mi się przydał :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń