sobota, 16 kwietnia 2016

Multikolorowy koc

Hej!
Dzisiaj nie będę Was już męczyła drewnem :D Tym razem pokażę robótkę, którą tworzyłam rok. Nie była to wymagająca praca, nie zajmowała wiele czasu, a jednak koc długo czekał na wykończenie (ach to lenistwo). Co prawda fragment owego koca mogliście już oglądać, jednak pomyślałam, że i skończoną robótką trzeba się pochwalić :D Wiem, że nie wszystkim moja praca się spodoba i w pełni to rozumiem, bo nie każdy lubi taki miks intensywnych kolorów.
Tak jak wspominałam w poprzednim poście dotyczącym tego koca, zrobiłam go z włóczki zakupionej w lumpeksie (była nowiutka). Poszczególne kwadraty robiłam na krośnie dziewiarskim. Sam koc też jest kwadratem - jego wymiar to mniej więcej 83 x 83 cm. To chyba największa robótka, jaką udało mi się wykonać :)
I oto moje dzieło. Kocyk jest megalekki, megamiękki i megaciepły (bo to, że jest megakolorowy, to już nie wspomnę :D).
Koc i tak jest już szalony, więc chwościki nie zaszkodzą :D

Jak wspomniałam wyżej, kwadraty robiłam na krośnie Maxi Loom 20x20 z Pasmanterii Bocian (19 zł). Bardzo przydatny i dobrze zrobiony gadżet. Z kwadratów stworzonych na nim można zrobić nie tylko koce, ale i poduszki, szale, chusty, poncza czy ubranka dla psa. Plusem jest to, że na takim krośnie bardzo szybko się pracuje.
Póki co, kocyk będzie sobie wisiał w naszym salonie, a jak dorobię się pracowni, to tam znajdzie swoje miejsce. Będzie grzał mój kark lub nóżki :D

Jak Wam się podoba kocyk z krosna dziewiarskiego? :)

14 komentarzy:

  1. Megamoc z niego bije! Podoba mi się bardzo. Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny! Ja się zastanawiam od jakiegoś czasu nad kupnem takiego krosna i jakoś nigdy nie byłam przekonana :D Ale ten koc jest tak piękny, że chyba jednak się zdecyduję i też coś wymyślę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!!
    Mnie ostatnio jakoś nie po drodze do pracy z włóczką czy kordonkiem dlatego podziwiam prace innych.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk mega pozytywny :) Od razu poprawia humor. Takie krosno to rzeczywiście bardzo praktyczna rzecz.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od koca bije wprost radością i energią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spokojnie możesz ruszać z produkcją masową ;)
    Bardzo energetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooooo jest po prostu rewelacyjny! A w tych kolorach wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny kocyk ! Przepiękna mieszanka kolorów - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny koc i w ogóle świetny efekt tych kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest totalnie boski :D Te kolory idealnie pasują na tę ciągle szarą pogodę. :D

    OdpowiedzUsuń