środa, 20 kwietnia 2016

Przeróbka etui na leki | Taśmy ozdobne z KIK

Hej!
Ostatnio w Biedronce nabyłam dwa komplety pojemników na leki. Pomyślałam, że małe organizery będą idealne do schowania w nich koralików. Za jeden zestaw takich pojemników zapłaciłam 6 złotych (przecena z 20), więc bardzo spoko :)
W małe organizery natychmiast zaczęłam upychać koraliki, które mogłam uwolnić ze strunowych woreczków:
Pojemniczki zostały zagospodarowane, a ja zaczęłam się zastanawiać co zrobić z etui. Na portfele się nie nadawały, na torebkę były za małe. Pomyślałam, że przerobię je na małe kopertówki/kosmetyczki.
Na czerwone etui nakleiłam truskawki z Tigera:

 Na granatowe etui wybrałam koronkową taśmę z KIK:

I tak powstały kopertówki/kosmetyczki do torebki. Jedna elegantsza, druga nieco zabawniejsza. Pomieszczą rzeczy zbędne i niezbędne, sporo się w nich zmieści:

A na koniec chcę Wam pokazać ozdobne taśmy ze sklepu KIK. Nie są to co prawda wszystkie, jakie posiadam. Moja kolekcja ciągle się powiększa, bo co zajdę do KIKa, to wychodzę z nową tasiemką :D Ot, takie małe uzależnienie. Taśmy te kosztują parę złotych - koronkowa i z jeżykami po 4 złote, pozostałe ze zdjęcia 6 zł:
 Taki zestaw kosztuje ok. 5 zł:
Najfajniejsze jest to, że np. przed Wielkanocą można kupić tasiemki z motywem zajączków czy motylków, przed Bożym Narodzeniem z reniferami, a na jesień z jeżykami i sowami. Pojawiają się też wstążki koronkowe, brokatowe, gładkie i fantazyjne. Ja najczęściej używam ich do robienia kokardek do prezentów, ale jak widać na powyższych zdjęciach, można nimi ozdabiać różne rzeczy. Wystarczy trochę wyobraźni :)

Która kopertówka bardziej Wam się podoba? :)

9 komentarzy:

  1. Obie kopertówki są przepiękne, ale mi się bardziej podoba granatowa. A pojemnik na leki to świetna rzecz. Tylko dzięki niemu wiem, czy już wzięłam moje cukierki, czy jeszcze nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopertówka z koronką, jest bardzo ładna i kokieteryjna:) Bardzo, bardzo fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeróbka jest świetna, zwłaszcza truskawki bardzo wesołe i letnie :) Fajną okazję udało Ci się upolować w Biedronce.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł! Wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem szczerze, że bardzo mi się podobają:) Czerwona najbardziej, chociaż druga ma też swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z przerobieniem etui ;) Pudełeczek na koraliki nigdy dość ;)

    OdpowiedzUsuń