wtorek, 12 kwietnia 2016

Domek na klucze DIY

Hej!
Zapraszam dzisiaj na DIY! :) Dawno takiego wpisu nie było, ale zrobiło się ciepło i można szaleć w garażu :) Poza tym z gwarancji wróciła moja szlifierka, więc w końcu powstało parę rzeczy.
Tym razem zrobimy domek na klucze. Domki ostatnio są bardzo modne, a o domkowych inspiracjach pisałam w tym poście. Tego typu rzecz przyda się w każdym domu i dzięki temu wszystkie klucze będą w jednym miejscu, a my nie będziemy musieli ich szukać i tracić czasu.

Co będzie potrzebne?
-kawałek deseczki
-wyrzynarka lub piłka do drewna
-gwoździe
-młotek
-linijka
-papier ścierny
-farby lub inne rzeczy do ozdoby (opcjonalnie)
Bierzemy deseczkę i zaznaczamy, gdzie ma być daszek:
Wyrzynarką lub piłką do drewna odcinamy niepotrzebne kawałki:
Szlifujemy domek:
Sięgamy po linijkę i kropkami zaznaczamy miejsca, gdzie będziemy wbijać gwoździe, które posłużą nam jako zawieszki na klucze:
W miejsca kropek wbijamy gwoździe. Ja zrobiłam to kombinerkami, bo mój narzeczony wiecznie chowa mi młotek :(
Gwoździ wbijamy tyle, ile potrzebujemy. Nasz domek jest gotowy :) Oczywiście jeśli mamy ochotę, możemy go pomalować, ozdobić, zrobić napisy, czy co tam chcemy. Ja zostawiłam surowy, bo taki najbardziej mi się podoba:
I tak prezentuje się w domowych warunkach :)
A tu z sową od Ani:

Jak Wam się podoba taki pomysł? :)
Oczywiście jak stworzycie taki domek, koniecznie się pochwalcie :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ten pomysł. Ja kilka lat temu kupiłam domek na klucze przez internet (mała szafeczka w kształcie domku). Nawet nie wpadłam na to, że samemu można by zrobić coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś tu chyba bardzo lubi obrabiać drewno ;) Świetny domek na klucze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra obróbka drewna. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł. Przydałby mi się taki domek, bo zawsze szukam kluczy przed wyjściem z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczo wygląda. :D U mnie klucze najczęściej są schowane, żeby kot czasem nie zgarnął do zabawy, więc o takim domku mogę pomarzyć. :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł, taki "pomocnik" przyda się w każdym domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosty, naturalny projekt, do tego praktyczny, a takie najbardziej lubię.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe słowa :).

    To istny bunt maszyn do szycia :). Świetny domek, pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny ten domeczek!
    Naprawdę dobre miejsce na klucze, szczególnie jeśli jest ich tak dużo. U mnie wiszą na gwoździu nad drzwiami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Domek jest super. U Ciebie to zawsze dużo ciekawych pomysłów można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny! Bardzo lubię Twoje prace z wykorzystaniem drewna:) Masz do tego talent:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Domek na klucze rewelacja i sowa cudowna!!!!

    OdpowiedzUsuń