poniedziałek, 16 listopada 2015

Srebrne drewniane ptaki

Hej!
Dzisiaj kolejny raz zaprezentuję Wam coś drewnianego. Tym razem są to ptaki, które zrobiłam z szablonu z gazetki "Trendy. Ubieramy choinkę (nr 4/2015)". W gazetce ptaki te były materiałowe, ale szycie nie jest dla mnie. Pomyślałam, że fajnie by było zrobić takie ptaki z drewna. Wycięłam więc trzy sztuki, następnie zrobiłam im dziurki, pomalowałam na srebrny kolor i dokleiłam kokardki. Oto i moje ptaki:



Można je postawić, ale dzięki sznurkom można je też zawiesić. Ptaszki podaruję Mamie i jestem ciekawa, co z nimi zrobi :)
Jak Wam się podobają? :)

4 komentarze:

  1. Już sobie wyobrażam jak ślicznie wyglądałyby na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny pomysł a same ptaszki wyglądają zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ptaszki. Na ikonce myślałam, że są oklejone gazetami :)

    OdpowiedzUsuń