wtorek, 24 listopada 2015

Świecznik w kształcie serca

Hej!
Jeśli śledzicie mnie na fanpage to wiecie, że przeuwielbiam świece. Mam ich spory zapas i wciąż dokupuję kolejne, bo świeczek nigdy dość! :D A skoro już mam te świeczki, to przydałoby się mieć jakiś świecznik. Oczywiście mam takowe ze sklepu, ale bardzo chciałam mieć drewniany. No i zrobiłam taki romantyczny, bo w kształcie serca i do tego czerwony. Oto i on:


Żeby zrobić taki świecznik, najpierw musiałam wyciąć wyrzynarką serce, następnie wywierciłam dziury wiertłem piórowym Bosch 38 mm, potem wszystko zeszlifowałam i pomalowałam.
Oczywiście mój twór bardzo się podoba. Może nie jest to jeszcze perfekcyjne, ale może to i lepiej. Tak czy siak ciągle ćwiczę w drewnie, bo bardzo mi się to podoba :)
Dajcie znać jak Wam się podoba taki świecznik :)

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny świecznik. Mnie osobiście czerwony by nie pasowała ale już biały lub naturalny byłby ekstra. Ale oczywiście to kwestia indywidualna :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny świecznik, tylko mimo, iż uwielbiam czerwony kolor, w tym przypadku wolę surowe drewno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł:) Musisz mieć naprawdę dużo miejsca na te wszystkie ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny świecznik, idealny na Walentynki, ale też i na cały okres zimowy :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń