wtorek, 3 listopada 2015

Przegląd prasy: Moje Smaki Życia, Moje Dekoracje, Twórcze Inspiracje

Hej!
Czas na kolejny przegląd prasy! Tym razem 3 różne gazetki z pomysłami. Zapraszam do czytania :)


Moje Smaki Życia, nr 11 (36) listopad 2015, cena 2.99 zł
To zdecydowanie jedna z moich ulubionych gazetek. Jak wiadomo, nie jest to magazyn o handmade, ale inspiracje też tu są. Jak zwykle pełno tu fajnych przepisów, artykułów oraz pomysły na dekoracje.

Tym razem w dziale Dom i ogród poczytamy o sypialni:

No i coś dla mnie - drewno, dużo drewna! Najbardziej podoba mi się ten pomysł z prawej strony (na górze):

Trochę kolorowych pomysłów:

Artykuł o bromeliach. Fajny pomysł, by umieścić je w torebkach:
Ogólnie ten numer przypadł mi do gustu. Jest fajny przepis na zupę jarzynową z kaszą i nie mogę się doczekać, aż będę mogła ją ugotować na własnej kuchence :D

Moje Dekoracje, nr 4 2015, cena 7.50 zł
Tę gazetkę kupiłam przez przypadek. Pamiętałam, że mam kupić gazetkę z jakąś świąteczną dekoracją na okładce, no i ta wpadła mi w ręce. Spieszyłam się, przejrzałam mniej więcej i wzięłam. W domu jednak sobie przypomniałam, że miałam wziąć gazetkę Ubieramy Choinkę :D No, ale w tej nie brakuje fajnych dekoracji :)

Pomysły na kartki. Ja już część kartek zrobiłam według swojego projektu, no ale inspiracji nigdy dość :D

Opakowania na prezenty:

Choinka z aniołkami i gwiazdkami skradła moje serce:

Naturalna choinka:

Coś, co absolutnie zawładnęło moim sercem i duszą - drewniane renifery! Pokazywałam Wam już je na fanpage. Jestem nimi zachwycona i na pewno takiego sobie wykonam, bo uwielbiam renifery :)

Niby coś na wzór szklanej kuli, ale jednak nie szklana kula. Fajny pomysł :)

Wiszący wieniec:

Cudne aniołki:

Twórcze wykorzystanie filcu:

Świeczniki z butelek. W końcu wiem, co zrobić ze swoimi długimi świeczkami :D

Szyszkowy wieniec. Mega mi się takie podobają i mam nadzieję, że w tym roku taki zrobię:

Choinki z pianki:




Nigdy nie zwracałam uwagi na tę gazetkę, a chyba powinnam, bo znalazłam całkiem sporo pomysłów :) Bardzo fajny numer :)

Twórcze Inspiracje, nr 6/2015, cena 9.70 zł
Kolejny numer tej gazetki u mnie w kolekcji. Niestety, tym razem zawartość nieco mnie rozczarowała, chociaż nie powiem, najbardziej zależało mi na kursie knookingu Anny Adamus.

Pomysły na twórcze zabawy z dzieckiem. Jak dla mnie całkiem spoko dekoracje :)

Kurs drutełka przygotowany przez Annę Adamus z bloga wyszydełkowana.pl Akurat tę osóbkę kojarzę i czytuję. Bardzo dobra publikacja, która na pewno mi się przyda:

Fantazyjny szal z kwiatków:

Pled z kwiatków, które równie dobrze mogą nadać się do tworzenia zabawek i innych akcesoriów:
Ogólnie troszkę numer mnie rozczarował, ale coś tam dla siebie znalazłam. Na pewno zamierzam spróbować drutełka, tylko najpierw muszę je nabyć :D

Macie te gazetki? Co jeszcze warto kupić? :D


1 komentarz: