środa, 9 sierpnia 2017

Stemple z Pepco

Hej!
Lubię wakacje nie tylko ze względu na pogodę, ale przede wszystkim dlatego, że w sklepach pojawiają się fajne rzeczy pomocne w tworzeniu - kredki, filc, dziurkacze ozdobne itd. Zrobiłam już spore zapasy :D Jeżeli jesteście ciekawi, co tam nakupowałam, to dajcie znać w komentarzu, a zrobię zakupowego posta :)
W Pepco znowu skusiłam się na pieczątki - rok temu także kupiłam taki komplet. Tym razem stemple są zupełnie inne nić wcześniej, toteż zakupiłam 1 zestaw (9,99zł, 12 sztuk). Pieczątki bardzo mi się przydają, chociaż nie pokazuję tego na blogu. A takich jeszcze nie mam :D
W moim zestawie są: kubki, korony, chmurki, serca, księżyce i kwiatki:

Pieczątki mają w sobie baaaardzo dużo tuszu. Jak zobaczyłam, że mogą zrobić plamę, to bałam się mocniej przydusić :D Ale w przypadku szarego kwiatka trochę mi się rozlało:
Zestawy na pewno są dwa (jest też taki z mhrocznymi czaszkami). Jeśli lubicie takie rzeczy, to polecam nabyć póki są :D

3 komentarze:

  1. Czaszki bardziej w moim stylu , choć budżet na ten miesiąc już wyczerpałam xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś już miałam takie pieczątki z pepco i faktycznie są bardzo fajne:-)
    Te wyglądają ciekawie. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń