wtorek, 17 marca 2020

Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY

Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
Hej!
Dzisiaj post z przymrużeniem oka. Uważam, że trochę rozrywki w tych trudnych czasach nam się przyda :)
Otóż wczoraj przeglądałam sobie różne strony w poszukiwaniu inspiracji. Dość często zaglądam do znanych projektantów, by zerknąć na ciekawe printy, materiały, gadżety. No i dotarłam też do Versace. Zainteresowało mnie kilka rzeczy, a najbardziej czapka oraz naszyjnik:



Myślałam, że autentycznie fiknę z kanapy. Czapka z agrafką za jedyne 275 eurasów, a naszyjnik z chustki jedyne 225 eurasów. Dobra, wiem, że to jest znana marka luksusowa i prestiżowa, więc za 10 zł rzeczy sprzedawać nie będą. Dlatego jak to ja, postanowiłam Wam zrobić tutoriale, jak mieć fashion rzeczy w stylu Versace za grosze. To jest lepsze niż nożyczki posypane brokatem.

Czapka w stylu Versace

Co będzie potrzebne?
-czapka
-agrafka
Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
Bierzemy czapkę. Najlepiej poszukać w domu i nie latać po sklepach. Ja wybrałam taką oto neonową czapkę, która dawno temu przyszła do mnie z Aliexpress (kosztowała ok. 7 zł). Zawijamy ją o tak:
Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
A teraz czas na fashion agrafkę. Na rynku jest tyle agrafek, jest w czym wybierać. A można i jeszcze takową przyozdobić koralikami, charmsem albo czymkolwiek innym. Przypinamy:
Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
Gotowe!
Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY

Naszyjnik w stylu Versace

Co będzie potrzebne?
-apaszka/chustka/bandana/materiał
-metalowe kółko
-karabińczyk

Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
Apaszkę składamy tak, by była trójkątna. Jeśli nie mamy apaszki, nic straconego. Wystarczy jakiś fashion materiał. Na jednym końcu montujemy kółko:
Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
Na drugim końcu montujemy karabińczyk.
Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
Zakładamy na szyję, zapinamy i już! Gotowe!
Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
I w tak prosty sposób jesteśmy już niesamowicie fashion. I w tak super rzeczach możemy już cykać sobie zdjątka w domu ;)
Czapka i naszyjnik w stylu Versace DIY
Co myślicie o takim zestawie? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz