czwartek, 19 marca 2020

Żelki do kąpieli DIY

Żelki do kąpieli DIY
Hej!
Ten oto post wisi w roboczych już od dwóch lat, więc czas na publikację :D W zasadzie wiszą zdjęcia, a post jest świeży. Ogólnie to wszystko przez to, że zgubiłam przepis. No, tak mi się wydawało, bo przepis na żelki do kąpieli leżał przed moim łbem, ale ja oczywiście go nie widziałam. Cóż, tak to jest jak ma się 50 zeszytów :D
No dobra, ale do rzeczy! Dzisiaj mam przepis na rewelacyjne żelki do kąpieli. Rozkosz się w takich pluskać :)

Co będzie potrzebne?
-3 łyżeczki żelatyny
-3/4 szklanki gorącej wody
-6 łyżeczek żelu pod prysznic
-barwnik, olejki eteryczne (opcjonalnie)
Żelki do kąpieli DIY
Żelatynę rozpuszczamy w gorącej wodzie. Gdy nieco przestygnie, dodajemy żel pd prysznic. Można też dodać olejki eteryczne (gdy żel jest bezzapachowy, albo by podrasować jego zapach) i/lub barwnik (może być spożywczy). Mieszamy to wszystko, a potem przelewamy do foremek. Fajnie się sprawdzą te takie silikonowe do lodu. Czekamy, aż mikstura stężeje.
Żelki do kąpieli DIY
Oto i żelki do kąpieli. Gotowe! :) Teraz tylko wrzucić do wanny :D
Ja musiałam zrobić żelki w większych foremkach, ale potem je pokroiłam, także wyszły mniejsze :D
Żelki do kąpieli DIY
Lubicie takie dodatki do kąpieli? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz