poniedziałek, 30 marca 2020

Kotek z sercem

szydełkowy kot kotek handmade
Hej!
W sobotę naszło mnie na zrobienie szydełkowego kota. Rzadko robię takie rzeczy, tak samo jak szydełkuję, chociaż bardzo to lubię. Ale mam sporo szydełkowych rzeczy, dlatego musiałam nieco wyhamować :D
No ale pomysł na kota się pojawił, trzeba było działać. Ogólnie to chciałam zrobić ich od razu kilka :D W każdym razie (póki co) powstał jeden kotek z szarej włóczki.
szydełkowy kot kotek handmade
Żeby nie był taki szary, zaaplikowałam mu kolorowe serce.
szydełkowy kot kotek handmade
Kotek ma ok. 24 cm.
szydełkowy kot kotek handmade
Ma też kolorowe wąsy:
szydełkowy kot kotek handmade
Zazwyczaj w przypadku takich kotków przyklejałam ruchome oczy, albo robiłam z włóczki. A tym razem nakleiłam duże oczy, które kiedyś nabyłam w Tigerze.
szydełkowy kot kotek handmade
 Kotek miał już dość sesji zdjęciowej i padł pod szyszką, prezentując swój kolorowy ogonek:
szydełkowy kot kotek handmade

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz