piątek, 27 marca 2020

Jak usunąć osad z herbaty?

Jak usunąć osad z herbaty?
Hej!
Herbata to popularny napój, który pija całkiem sporo osób. Wszak nie ma nic lepszego, niż przerwa na herbatkę :) No ale niestety, herbata, zwłaszcza ta czarna, potrafi zostawić paskudny osad, który trudno zmyć. Ja miałam tak z moim ulubionym kubkiem termicznym. Myłam go, ale im więcej tej herbaty tam wlewałam, tym ciężej mi się myło ten kubek. W pewnym momencie moje naczynko wyglądało tak paskudnie, że nadawało się tylko do wyrzucenia. No ale kubek działał jak trzeba, no to szkoda go wyrzucać, poza tym po co generować śmieci... Na szczęście znalazłam sposób na ten osad.
Nie potrzeba żadnych drogich środków, bo wystarczy proszek do pieczenia. A jak go używać? Ano trzeba go nasypać do kubka czy innego naczynia. Ja do kubka termicznego wsypałam łyżeczkę. To po prostu zależy od skali zabrudzenia. Następnie zalewamy to gorącą wodą i odstawiamy na około godzinę. Potem wylewamy wodę z proszkiem i myjemy naczynie. Osad złazi raz dwa! A jak jeszcze coś zostanie, to zabieg można powtarzać do skutku, chociaż w większości przypadków wystarczy to zrobić raz.
Jak usunąć osad z herbaty?
Ta metoda nadaje się także do mycia różnego rodzajów zaparzaczy - i tych silikonowych, i tych metalowych. Chociaż w przypadku bardziej wariackich wzorów (np. sowy), może to być bardziej problematyczne. Taki zaparzacz po prostu trzeba wrzucić do naczynia z proszkiem i wodą, a potem umyć.
Jak usunąć osad z herbaty?
I cyk, gotowe :) Takim oto sposobem naczynia lśnią i nic tylko siąść i je podziwiać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz