sobota, 28 marca 2020

Markery Kayet z Biedronki

Markery Kayet z Biedronki
Hej!
W nowej ofercie Biedronki dostępne są artykuły artystyczne, co mnie bardzo cieszy. Fajnie dorzucić sobie markery pachnące pączkami do koszyka pełnego chleba i ziemniaków :D No, markerki po 10 zł poprawiły mi nastrój w tym trudnym czasie i ucieszyły, bo akurat czegoś takiego potrzebowałam.
W każdym razie do wyboru z serii Donut shop Kayet do wyboru są i pisaki, i kredki, i jeszcze jakieś inne rzeczy. Ja jak wspomniałam, zapragnęłam mieć markery. Wzięłam dwa zestawy - po 10 sztuk (20 kolorów) i 8 sztuk. Jeden zestaw kosztuje 10 zł.
Standardowo uprzedzam, że nie jestem profesjonalistką i kupuję tego typu artykuły w celach hobbystycznych.
Markery Kayet z Biedronki
Zacznijmy od zestawu 10 markerów. Każdy kij pisak ma dwa końce, czyli jest aż 20 kolorów. Opakowanko jakie jest, każdy widzi.
Markery Kayet z Biedronki
Producent zapewnia, że pisaki pachną pączkami. Ja wyczuwam słodki zapach, jeszcze mnie nie zemdliło.
Markery Kayet z Biedronki
Informacje producenta:
Markery Kayet z Biedronki
Tak oto prezentują się markery po wyjęciu z opakowania.
Markery Kayet z Biedronki
Dzięki kolorom na zatyczkach dobrze widzimy, jaki kolor mamy w łapie:
Markery Kayet z Biedronki
Tak wyglądają końcówki markerów Kayet:
Markery Kayet z Biedronki
A oto i wszystkie kolorki. Nie wiem, czy tylko mi się tak trafiło, ale 3 są nieco wyschnięte. Chociażby ten drugi niebieski od lewej.. No ale ogólnie kolory na plus, intensywne i widoczne :)
Markery Kayet z Biedronki
Markery testowałam na zwykłym bloku rysunkowym. Jak widać - nie przebijają:
Markery Kayet z Biedronki
A oto i drugi zestaw markerów Kayet Donut Shop - opakowanie zawiera 8 sztuk:
Markery Kayet z Biedronki
Jak poprzednie, pachną słodko:
Markery Kayet z Biedronki
Informacje producenta:
Markery Kayet z Biedronki
Te markery są grubsze niż w tamtym zestawie:
Markery Kayet z Biedronki
Oto i końcówka:
Markery Kayet z Biedronki
Tak prezentują się kolory na kartce. Baaaardzo brakuje mi tu czarnego koloru :( Zdecydowanie wolałabym czarny zamiast brązowego.
Markery Kayet z Biedronki
Te też nie przebijają:
Markery Kayet z Biedronki
Jestem zadowolona z zakupu, chociaż trochę mniej cieszy mnie ten zestaw 10 sztuk ze względu na trochę wyschnięte markery. No ale nie twierdzę, że każdemu tak się trafi, może to tylko ja mam takie szczęście :D Markery będę wykorzystywać do art journali (jak zwykle), a także do rysowania z Agatą :) Właśnie, jak nudzi się Waszym dzieciom, to na kanale Agata Jakuszko jest sporo fajnych lekcji, które powstały głównie z myślą o dzieciach, ale i dorośli mogą się pobawić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz