piątek, 17 listopada 2023

Kolczyki aniołki DIY

Hej!
Dzisiaj zapraszam na instrukcję wykonania kolczyków aniołków. Są bardzo proste do zrobienia. A jeśli nie nosicie kolczyków, można sobie zrobić aniołkowy wisiorek, zawieszkę, breloczek, czy doczepić do bransoletki. Albo powiesić na choince :) Albo komuś podarować :D

Co będzie potrzebne?
-dwa podłużne koraliki (mogą być także w kształcie serduszek)
-dwa koraliki w kształcie kulek
-dwie przekładki w kształcie skrzydeł (lub koraliki w takim kształcie)
-dwa bigle
-dwa kółeczka montażowe
-dwie szpilki jubilerskie
-szczypce proste, okrągłe i tnące
Jeżeli chodzi o dobór koralików, warto sobie poprzymierzać, co najbardziej pasuje. Tutaj niżej jest kilka inspiracji aniołkowych w moim wykonaniu. Kiedyś lubiłam robić aniołki właśnie z serduszek, więc jest ich najwięcej, ale są też inne. Jest jeszcze drewniany.
Czas na tworzenie kolczyków. Bierzemy szpilkę jubilerską: 
A teraz koraliki. Ja ostatecznie zdecydowałam się na biały i czerwony. Najpierw nawlekamy podłużny koralik, następnie przekładkę w kształcie skrzydeł, a potem koralik w kształcie kulki. Jeśli szpilka jubilerska jest za długa, trzeba będzie obcinać szczypcami tnącymi. Pamiętać tylko trzeba, żeby zostawić kawałek drucika, by móc z niego uformować pętelkę do zawieszenia. Ja, jak widać, musiałam ciąć. 
Następnie za pomocą bocianków formujemy pętelkę ze szpilki jubilerskiej i zawieszamy na kółeczku montażowym.
A kółeczko montażowe zaczepiamy na biglu. Gotowe! Teraz trzeba tylko zrobić jeszcze jeden, do pary. 
I kolczyki gotowe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz