niedziela, 12 listopada 2023

Prezent dla osoby kochającej dziergać DIY

Hej!
Dzisiaj będzie prezentowo, a do tego wpisu zainspirował mnie oczywiście przedświąteczny szał ciał. Pokażę, jak zrobić podarunek dla osoby kochającej szydełkować. Co prawda sposób pakowania sugeruje, że to prezent pod choinkę (a właściwie na), ale wystarczy zmienić bombkę na mini pudełeczko i podarek będzie można dać na każdą inną okazję.

Co będzie potrzebne?
-plastikowa przezroczysta bombka (otwierana)
-mini włóczki
-mini szydełka
-markery dziewiarskie, igły dziewiarskie, mini nożyczki, guziki, bezpieczne oczy i nosy (opcjonalnie)
Otwieramy bombkę:
I na początku ładujemy mini włóczki. Ja tutaj zapakowałam te z Action, ale mogą być oczywiście inne, byleby się zmieściły. Można też zrobić motki samodzielnie, tylko trzeba pamiętać o etykiecie - albo przerobić większą na mniejszą, albo przepisać.
Następnie pakujemy szydełka. Moje są z internetu. Na tym można zakończyć tworzenie tego mini prezentu, bo wystarczą włóczki i szydełka, ale można dodać jeszcze inne rzeczy.
Do tego markery dziewiarskie. Mogą być zwykłe plastikowe, ale można je też zrobić samodzielnie >>klik<<
Igły dziewiarskie też zawsze się przydadzą. Ja zapakowałam je do opakowania po koralikach, dzięki temu nie będą latać po całej bombce. 
Dodać można jeszcze na przykład guziki, bezpieczne oczy i noski czy mini nożyczki. A potem hop siup pakowanko albo zawieszanko na choinkę :) I dajemy komuś albo sobie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz