środa, 29 listopada 2023

Zestaw miniaturowych dekoracji świątecznych z Action

Hej!
Dzisiaj chcę zaprezentować dekoracje świąteczne ze sklepu Action. Właściwie jest to zestaw 24 miniaturek i kosztuje to 29,95 zł (w promocji 24,95 zł). Do wyboru, jak widziałam na stronie, są 3 różne warianty. Ja mam jeden, który można zobaczyć poniżej. U mnie zestaw ten znalazłam na dziale świątecznym, obok bloków kreatywnych. 
Na początek dodam jeszcze, że dzisiaj tylko prezentuję opakowanie oraz zdjęcia poszczególnych rzeczy, ale za kilka dni dodam zdjęcia i pokażę, do czego to wszystko wykorzystałam. Jest to bardzo fajny zestaw do stworzenia swojej własnej miniaturowej dekoracji (na przodzie opakowania jest przykład), można też ozdobić tymi różnościami domek dla lalek/misiów itp. itd., albo wykorzystać pojedyncze rzeczy do stroików i takich tam. 
Całość jest zapakowana w solidny kartonik, dodatkowo jest on zaklejony, więc widać, czy ktoś to otwierał i sobie grzebał. 
A z tyłu jest pokazane, co znajduje się w środku. 
Mini dekoracje zapakowane są w plastikowy woreczek i już tego nie pokazuję, bo domniemam, że każdy wie, jak wygląda plastikowy worek. Fajnie, bo nic się nie wala po pudełku. A to moje różności po wyjęciu z opakowania:
Jakość jest taka sobie, najgorzej wypadają drzwi (z tyłu wylazła jedna część, której nie powinno być widać) oraz pudełko (to obok wycieraczki z napisem "welcome") - jest trochę krzywe. No i na wieńcu są ślady kleju. Ale nie mam co narzekać za takie pieniądze. 
I tak jak wspomniałam, za kilka dni edytuję ten post i pokażę, co zrobiłam z miniaturkami :) 
Edit 01.12.2023
Ja użyłam dekoracji z Action do udekorowania domku Zenka. Tworzę o nim historyjki i takie miniaturki idealnie mi do tego pasują :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz