wtorek, 28 listopada 2023

Szydełkowe ozdoby świąteczne (+ schematy)

Hej!
Mam dzisiaj do pokazania trochę różnych świątecznych dekoracji, które ostatnio zrobiłam. Można je wieszać na choince albo gdzie się chce. Są też takie, które mogą gdzieś sobie poleżeć, jak serwetka czy mikołajowy worek. Żadna z tych dekoracji nie jest dla mnie, za to będzie je można znaleźć w ramach akcji Random Acts Of Crochet Kindness :) Szczegóły niedługo.
Gdybyście potrzebowali inspiracji szydełkowych, to na moim profilu na Pinterest jest ich trochę. A >>tutaj<< mam kilka świątecznych schematów.
Na początek bardzo proste bombki, takie płaskie. Wzór >>tutaj<<
Kilka gwiazdek. Wzory: >>tutaj<<, >>tutaj<< i >>tutaj<<
Choineczki, do których dodałam gwiazdki. Wzór >>tutaj<<
Mała serwetka. Wzór jest z internetu, ale nie mam linka, bo miałam ten schemat wydrukowany w zeszycie. Ale jak znajdę, to podlinkuję :)
Gwiazdeczki. Wzór jest na blogu Akamatra, link >>tutaj<<
I gwiazdki płaskie, schemat >>tutaj<<
Najprostsze gwiazdki, schemat >>tutaj<<
Mikołajkowe czapeczki zrobiłam z głowy :)
Skarpety świąteczne to również moja inwencja twórcza:
I taki worek też z głowy:
Wianki można zrobić z filmiku >>tutaj<<

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz