poniedziałek, 27 listopada 2023

Szydełkowe bombki

Hej!
Kolejne bombki na moim blogu i na pewno nie ostatnie :D Tym razem będą to maluszki. Kiedyś kupiłam małe bazy styropianowe i czekały na wenę. I się doczekały :D Powstało trochę bombeczek, a większość z tych, które tu pokazuję, będzie można znaleźć w ramach akcji Random Acts Of Crochet Kindness. Nie ma tu niczego wymyślnego, ot, zwykłe bombki :D
Bombki prezentuję w koszyku, który kiedyś tam zrobiłam. Uwielbiam tego jelenia :D
Zacznę od bombek w kolorze czerwonym. Zrobiłam je z włóczek akrylowych. 
A tutaj kilka bombek niebieskich z błyszczącą nitką. Jest to włóczka Knitting essentials sparkle ze sklepu Dealz. Nie wiem, czy jest jeszcze dostępna, ja ją dostałam dawno temu od koleżanki z Irlandii.
Te bombeczki też są z włóczki Knitting essentials sparkle, pisałam o niej kiedyś >>tutaj<<.
Z kolei te zrobiłam z resztek błyszczącego kordonka i będą one wisieć na mojej choince ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz