czwartek, 2 kwietnia 2020

Kolorowa sól do kąpieli DIY

Kolorowa sól do kąpieli DIY
Hej!
Kąpiel w czymś o ładnym zapachu zdecydowanie poprawia humor w tych trudnych czasach. Sól do kąpieli można zrobić samemu w domu i ja takie sole tworzę bardzo często i to nie tylko dla siebie. Tym razem pokażę Wam, jak robię sól, która wygląda jak kolorowe koraliki :D To jedna z moich ulubionych wersji.

Co będzie potrzebne?
-sól gruboziarnista (morska lub himalajska)
-olejki eteryczne lub zapach do ciasta
-barwniki spożywcze w różnych kolorach
Kolorowa sól do kąpieli DIY
Nasypujemy sól do kilku różnych misek. Ja wsypałam do 4, bo tyle robiłam kolorów. Do każdej porcji dodajemy barwnik i mieszamy.
Kolorowa sól do kąpieli DIY
Czas na zapach! Można użyć olejków eterycznych lub zapachu do ciasta. Ja użyłam tego drugiego. Jeśli zdecydujecie się na olejek eteryczny, pamiętajcie, by nie używać metalowego mieszadełka. Wlewamy zapach do każdej porcji soli i mieszamy.
Kolorowa sól do kąpieli DIY
Wszystkie porcje wsypujemy do większej miski, mieszamy.
Kolorowa sól do kąpieli DIY
Przesypujemy do słoika albo innego wiaderka. Gotowe!
Kolorowa sól do kąpieli DIY
I można cieszyć się cudowną aromatyczną kąpielą :D
Kolorowa sól do kąpieli DIY
A jak nie macie wanny, to do stóp też się nada :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz