wtorek, 28 kwietnia 2020

Drewniany pojemnik w motylki

Drewniany pojemnik w motylki
Hej!
Jeszcze zimą kupiłam w Rossmannie fajny zestaw małych ręczników w drewnianym pudełku. Za całość zapłaciłam 10 zł.
Drewniany pojemnik w motylki
Ręczniczków od razu zaczęłam używać, natomiast pojemnik postanowiłam przerobić. Jak się na niego spojrzało z bliska, widać było, że średnio wygląda.
Drewniany pojemnik w motylki
Pozbyłam się czerwonego serduszka z kokardką, przeszlifowałam pojemnik, następnie podmalowałam nieco białą farbą akrylową. A potem poprzyklejałam motylki :)
Drewniany pojemnik w motylki
Szkoda, że nie miałam kolorowych motylków, ale zielone też są ok :)
Drewniany pojemnik w motylki
Pojemnik zrobiłam z myślą o Mamie, jest wielką fanką motyli :)
Drewniany pojemnik w motylki
I tak oto szybkim sposobem podrasowałam pudełko. Fajnie, że coś, co średnio się podoba, można po prostu przerobić i nie wyrzucać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz