sobota, 4 kwietnia 2020

Barwienie i malowanie torebki

Barwienie i malowanie torebki diy
Dawno temu dostałam od kolegi torbę bawełnianą. Uwielbiam tego typu torby, są świetne na zakupy i nie tylko.
Barwienie i malowanie torebki diy
Ta torba służyła mi w lesie. Przynosiłam w niej sobie ziółka oraz zieleninę dla królików. No i w końcu po tym całym zielsku torby nie dało się odprać. Wyrzucić szkoda, wiadomo.
Barwienie i malowanie torebki diy
Pomyślałam, że ją pofarbuję. Mam kilka barwników w zapasie, to po co ma to leżeć i czekać. Czas wykorzystać :D Z barwnikiem postąpiłam klasycznie - wrzuciłam go do gorącej wody z solą, zmieszałam, a potem przelałam do miski i wrzuciłam torbę. Trochę się pomoczyła. Potem przepłukałam ją w occie i poczekałam, aż wyschnie.
Barwienie i malowanie torebki diy biel i kolor
No i tak to wyszło:
Barwienie i malowanie torebki diy
Barwienie i malowanie torebki diy
Ale żeby to była leśna torba, to jeszcze zachciało mi się ją pomalować. Wybrałam motyw liści. Malowałam farbą akrylową. Więcej o tej metodzie tutaj.
Barwienie i malowanie torebki diy
A u mnie na Pintereście jest mnóstwo szablonów do wykorzystania.
Barwienie i malowanie torebki diy
I cyk, torba gotowa na kolejne leśne wędrówki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz