niedziela, 26 kwietnia 2020

Znaczniki do roślin DIY

Znaczniki do roślin DIY
Hej!
Jednym z moich ogrodowych problemów jest to, że często zapominam gdzie co posiałam (albo posadziłam mniejsze sadzonki). Już te swoje siewy różnie oznaczałam, ale najbardziej to chciałam mieć jakieś znaczniki. Kombinowałam trochę, aż w końcu postanowiłam zrobić je z drewnianych klocków i wykałaczek.

Co będzie potrzebne?
-drewniane klocki
-wykałaczki
-klej do drewna
-pisak
-lakier bezbarwny
Znaczniki do roślin DIY
W klocku należy wywiercić dziurkę. Taką, by dało się tam wsadzić wykałaczkę. Ja zrobiłam to multitoolem z Biedry, to urządzenie ma małe wiertełka.
Znaczniki do roślin DIY
Do środka wtykamy wykałaczkę. Dobrze jest jej koniuszek posmarować delikatnie klejem do drewna, będzie się lepiej trzymać.
Znaczniki do roślin DIY
Kolejny krok to napisanie nazw roślin na klocku. Ja użyłam do tego pisaka akrylowego. Można też wypalić napisy wypalarką do drewna, też będzie to fajnie wyglądać. Na sam koniec każdy klocek posmarowałam jeszcze bezbarwnym lakierem. I gotowe :)
Znaczniki do roślin DIY
Znaczniki sprawdzą się w ogrodzie, ale też i w domu, jeśli chcemy sobie pooznaczać rośliny doniczkowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz