sobota, 11 kwietnia 2020

Zapachowe saszetki do szafy DIY

Zapachowe saszetki do szafy DIY
Hej!
Lubię otaczać się różnego rodzaju zapachami, zwłaszcza w domu. Dlatego też zrobiłam pachnące saszetki do szafy. Takich rzeczy nie trzeba kupować w sklepie. Można zrobić je w domu niewielkim kosztem, a sam proces nie zabiera dużo czasu.

Co będzie potrzebne?
-suszone kwiaty/sól gruboziarnista/herbata liściasta
-olejki eteryczne
-przewiewna tkanina/gaza
-sznurek
Zapachowe saszetki do szafy DIY
Bierzemy materiał i rozkładamy go. Ja użyłam zwykłej gazy. Na to sypiemy troszkę suszonych kwiatów lub liściastej herbaty, albo soli gruboziarnistej. A na to lejemy odrobinę olejku eterycznego (lub kilku wybranych). Wystarczy dosłownie kilka kropli. Ja użyłam olejku cytronelowego i lawendowego.
Zapachowe saszetki do szafy DIY
Odcinamy sznurek. Następnie gazę z wypełnieniem formujemy na wzór woreczka i zawiązujemy sznurkiem.
Zapachowe saszetki do szafy DIY
Gotowe! Można wieszać do szafy :)
Zapachowe saszetki do szafy DIY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz