sobota, 18 kwietnia 2020

Domowe filtry fotograficzne

Domowe filtry fotograficzne diy
Hej!
Narodowa kwarantanna sprzyja różnym domowym zabawom. A i ja postanowiłam się nieco pobawić. Grunt to utrzymywać dobry nastrój i odwracać reflektor uwagi od tego wszystkiego :) Powyciągałam więc różne rzeczy, które nie są przeznaczone konkretnie do robienia zdjęć i zaczęłam pstrykać :D Zabawa przednia :D

Mała buteleczka
Buteleczkę przyłożyłam do obiektywu, który skierowałam na świecące lampki. Całkiem fajny efekt :)
Domowe filtry fotograficzne diy
Buteleczka akurat schła, więc wyszło ciekawie. Trzeba tylko uważać, by obiektywu nie zamoczyć, wiadomo :D
Domowe filtry fotograficzne diy
Blister po tabletkach
Co prawda blister jest po małych tabletkach, ale też można uzyskać fajny rezultat. Tutaj też fociłam lampki.
Domowe filtry fotograficzne diy
Zielone sitko
Sitka to znane przedmioty do robienia zdjęć, zwłaszcza przy portretach na słońcu. Tutaj dało efekt rozmycia.
Domowe filtry fotograficzne diy
Łyżka durszlakowa
Tajemniczy kotek, a może jakiś stwór? Podoba mi się ten efekt :)
Domowe filtry fotograficzne diy
Lejek
Przez zielony lejek też można próbować robić zdjęcia :D
Domowe filtry fotograficzne diy
Tarka
Podobny efekt jak przy łyżce durszlakowej, ale z racji większych oczek wygląda to nieco inaczej.
Domowe filtry fotograficzne diy
Folia bąbelkowa
Jak widać, powstało tajemnicze rozmycie.
Domowe filtry fotograficzne diy
Doniczka przezroczysta
Zdjęcie robione przez doniczkę także daje tajemniczy efekt.
Domowe filtry fotograficzne diy
Długopis
A tu zdjęcie nietoperza zza długopisu zakończonego różowym "brylantem".
Domowe filtry fotograficzne diy
I tak to można bawić się bez końca i wyciągać kolejne "dziwne" rzeczy. A gdybyście potrzebowali więcej pomysłów, to zawsze można pobawić się koronką i kolorowym papierem albo użyć odjechanych okularów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz