niedziela, 12 kwietnia 2020

Kwiatowy stojaczek

Kwiatowy stojaczek decotime
Hej!
Mamy wiosnę, więc czas na zmianę dekoracji w domu. U mnie w domu wiosna rozgościła się już wcześniej, bo mi koloru trzeba było. I tak pojawiły się ptaszki, kwiatki, motylki i inne. I dołączył też do tych dekoracji stojaczek w kształcie kwiatka. Docelowo chciałam go oddać Mamie, ale na razie się nie widujemy, więc stojaczek jest u mnie.
Zestaw do zrobienia stojaczka kupiłam w To Tu za 2 zł. Domniemam, że jest z Action, bo sklep ten sprzedaje u siebie rzeczy Decotime. 
Kwiatowy stojaczek decotime
Zestaw na bogato. Jest konstrukcja, papierowe elementy, pędzelek z farbką, piankowe naklejki i wstążka.
Kwiatowy stojaczek decotime
Kwiatowy stojaczek decotime
Całkiem szybko udało mi się to zrobić. Papierowe elementy łatwo się wyrywało. Przykleiłam je klejem PVA, jak zwykle. Nie użyłam ani farbki, ani wstążki z zestawu.
Oto i stojaczek:
Kwiatowy stojaczek decotime
Kwiatowy stojaczek decotime
Całkiem przyjemny jest ten stojaczek, zwłaszcza za taką cenę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz