środa, 29 kwietnia 2020

Miodowa maść DIY

domowa miodowa maść do suchej skóry diy
Hej!
Od kilku dni testuję domową miodową maść i jestem nią zachwycona. Jest to maść zmiękczająca skórę, wygładzająca i natłuszczająca. Będzie świetna do dłoni, stóp, łokci, może być też fajna jako maseczka do ust. Bardzo łatwo ją zrobić, dlatego zapraszam na przepis.
domowa miodowa maść do suchej skóry diy
Co będzie potrzebne?
-10 g oliwy z oliwek
-6 g miodu
-6 g lanoliny
-5 g masła shea
-2 g wosku pszczelego

Przyda się również precyzyjna waga. Ja mam taką z Aliexpress za 4 grosze - wygrałam ją kiedyś i cieszę się, że ją mam :)
domowa miodowa maść do suchej skóry diy

Oliwę z oliwek, lanolinę, masło shea oraz wosk podgrzać w kąpieli wodnej. Gdy składniki się roztopią, dodać miód. Wszystko wymieszać i przelać do słoiczka. Poczekać mniej więcej 3 godziny, by maść nabrała stałej konsystencji.
domowa miodowa maść do suchej skóry diy
Ja przelałam maść do 3 takich małych słoiczków, bo akurat większe mi się skończyły :D
domowa miodowa maść do suchej skóry diy
Standardowo polecam wyciągać maść szpatułką lub łyżeczką. 
domowa miodowa maść do suchej skóry diy
I gotowe, można już używać i cieszyć się miękką skórą :) Ja nakładam ją na dłonie na noc, a na to jeszcze rękawiczki. Rano skóra to po prostu cud miód :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz