czwartek, 9 kwietnia 2020

Markery Colorino z Allegro

Markery Colorino z Allegro
Hej!
Przybyło mi ostatnio różnych piśmideł :D No ale, piśmidła mają to do siebie, że się zużywają. Niestety, wieczne nie są. Tym razem pokażę markery Colorino, które nabyłam na Allegro za niecałe 30 zł. Cena taka o jak za 12 sztuk, no ale dostępu do tańszych nie mam.
Jakby co, to przypominam, iż nie zajmuję się profesjonalnie markerami, a post służy, by pokazać produkt i kolory.
Markery Colorino z Allegro
Na opakowaniu jest info, że jest to 12 markerów do szkicowania. I w sumie tyle. Nawet nie wiem, na jakiej bazie są te markery. Na pewno nie alkoholowej, bo nie czuć.
Markery Colorino z Allegro
Markery są na plastikowej tacce:
Markery Colorino z Allegro
Na każdym markerze jest info, która końcówka jest po której stronie.
Markery Colorino z Allegro
A tak wygląda końcówka skuwki markera. Jest numerek i kolorek:
Markery Colorino z Allegro
Każdy marker ma dwie końcówki. Jedna to taka jakby pędzelkowa. Średnio mi się podoba, wydaje mi się, że szybko się "rozczapirzy".
Markery Colorino z Allegro
Druga jest nieco szersza:
Markery Colorino z Allegro
A oto i kolory na kartce z bloku rysunkowego. Markery przebijają na drugą stronę:
Markery Colorino z Allegro
Fajnie mi się nimi pracuje i bardzo mi się przydają do notatek i prostych rysunków. Zakup zdecydowanie udany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz