czwartek, 16 kwietnia 2020

Syrenkowy piórnik DIY

Syrenkowy piórnik DIY
Hej!
Piórników nigdy dość! :D Co prawda na rynku jest taki wybór, że głowa mała, ale co szkodzi zrobić swój własny piórnik? A już zwłaszcza, jak ma się fajną tkaninę? Nic nie stoi na przeszkodzie, wystarczy kilka minut (dosłownie) i już :D
W styczniu w TEDi zakupiłam "tkaninę" w łuski za 4 zł. Lubię tego typu rzeczy, bo można używać tego na wiele sposobów. Super sprawdza się m.in. jako tło do zdjęć albo okładka journala. Ale tym razem postanowiłam zrobić coś innego :D
Co będzie potrzebne?
-"tkanina" w łuski
-zamek błyskawiczny
-igła i nitka
Syrenkowy piórnik DIY
Wykonanie jest banalnie proste i nawet ja (mająca dwie lewe ręce do szycia) byłam w stanie to zrobić. Otóż tak - wszywamy zamek błyskawiczny, a potem boczki. I już :D Piórnik gotowy :D
Syrenkowy piórnik DIY
Chociaż "tkanina" (wiem, że to nie jest tkanina, ale nie wiem jak to nazwać, dlatego cudzysłów) jest dość twarda, to nie było problemu, żeby to pozszywać. Oczywiście, można wszyć podszewkę. Ja z tym dałam sobie spokój, mam autentycznie dwie lewe ręce do szycia i wyszłoby jeszcze gorzej.
Syrenkowy piórnik DIY
A oto i piórnik z bliska. Wygląda super i jest taki holo :D
Syrenkowy piórnik DIY
W piórniku zamieszkały już markery i chyba im tam dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz