środa, 27 grudnia 2023

Faber-Castell Children of the world | Kredki w kolorze skóry

Hej!
Podczas paciania kolorowanki, przypomniałam sobie, że miałam na blogu pokazać kredki Faber-Castell w odcieniach skóry. Używam ich już od ponad roku (zdjęcia też robiłam ponad rok temu, stąd zerowe użycie). Zestaw 3 sztuk (6 kolorów) kosztował wtedy 12,90 zł. Kupiłam te kredki w internecie. Faber-Castell ma w ofercie większy zestaw kredek w odcieniach skóry, ale dla mnie ten mały jest wystarczający. A przypomnę, że jestem amatorką, nie używam kredek profesjonalnie.

Informacje od producenta (z internetu):

Kredki ołówkowe w odcieniach skóry - Faber-Castell

Zestaw kolorowych kredek szkolnych Color Grip Faber-Castell o ergonomicznym, trójkątnym przekroju.

Jest to edycja specjalna z 3 kredkami dwustronnymi w odcieniach skóry. Specjalna technologia klejenia (SV) ogranicza łamanie się grafitu (nawet podczas upadku). Wysokiej jakości drewno z certyfikowanych plantacji – gwarancja łatwego temperowania przy użyciu standardowych temperówek. Intensywne, nasycone kolory są spieralne z większości tkanin.

Kredki w 6 kolorach skóry zostały stworzone we współpracy z Faber-Castell Cosmetics (będącym częścią grupy i produkującym kosmetyki kolorowe dla marek takich jak Dior czy Chanel). Wszystkie kolory można ze sobą łączyć, co daje nieograniczone możliwości w odwzorowywaniu różnych odcieni skóry. 

Z każdego sprzedanego zestawu 0,10 EUR zostanie przeznaczone na wsparcie programu terapii zajęciowych dla dzieci dotkniętych traumą prowadzonego przez misję humanitarną "The Red Pencil".

Mój zestawik po wyjęciu z opakowania:
Jak widać, widać na kredce jej kolor. Jest także numerek.
Kredki w szkicowniku 120g:
Jak dla mnie - bomba. Akurat wtedy szukałam kredek w takich odcieniach, żeby móc je wykorzystać w kolorowankach i w moje łapki wpadły kredki Faber-Castell Children of the world. Od tego momentu używam ich do kolorowania i jestem zadowolona. Chociaż nie na każdym kolorowankowym papierze te kredki wyglądają doskonale, ale mnie to nie przeszkadza ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz