piątek, 8 grudnia 2023

Kolorowa lampka do fotografii DIY

Hej!
Ostatnio naoglądałam się za dużo internetu i zapragnęłam mieć kolorową lampkę do fotografii. A to trochę droga impreza. Ale w końcu po to są pomysły, żeby sobie zrobić bieda wersję i móc się dobrze bawić przy robieniu zdjęć. Żeby zrobić taką kolorową lampkę do kreatywnej fotografii, potrzebna będzie lampka oraz kolorowe folie. 
Akurat wybierałam się do sklepu Action, więc postanowiłam sprawdzić, co tam dają na oświetleniu. Znalazłam niedużą lampkę (ok. 5 x 4 x 1,5 cm). Jej nazwa ze strony to "ładowalna lampa LED 80 lumenów", jest na magnes, ma dwa tryby świecenia jasnym światłem i jeden tryb świecenia w czerwonym kolorze. Kosztuje 11,90 zł i kupiłam ją niedawno w sklepie Action. Producent pisze, że jest to lampka LED zasilana akumulatorem, naładować można ją kablem USB-C (nie ma go w zestawie), a sam produkt jest multifunkcyjny. Fakt, nada się do wielu różnych rzeczy, a ja będę wykorzystywać lampkę do fotografii. Ma ten plus, że jest niewielka, można ją łatwo przenieść i równie łatwo przyczepić, bo jest na magnes. A do tego nie trzeba gniazda i prądu, wystarczy ją naładować. A o to mi głównie chodziło. 
Sama lampka jak lampka, niżej zdjęcia produktu:
Kolorowa lampka do fotografii DIY zrób to sam kreatywna fotografia Ładowalna lampa LED 80 lumenów rechargeable led light Action
Świeci tak:
Żeby była to kolorowa lampka, trzeba mieć kolorowe folijki. Ja tutaj mam filtry do lampy błyskowej, które idealnie się do tego nadadzą. Ale może to być po prostu kolorowa folia. 
Wystarczy taką folijkę przyłożyć do lampki (można też czymś przyczepić) i już jest kolorowa lampka do kreatywnej fotografii. 
Kolorowa lampka do fotografii DIY zrób to sam kreatywna fotografia Ładowalna lampa LED 80 lumenów rechargeable led light Action
I cyk, można się bawić ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz