poniedziałek, 18 grudnia 2023

Kolorowanka według numerów Craft Sensations z Action

Hej!
W sklepach Action jakiś czas temu pojawiły się kolorowanki po numerach. Są dwie do wyboru, cena za jedną to 9,35 zł. Jest wersja ze zwierzętami i z roślinami. Ja nie mogłam się zdecydować, bo lubię i zwierzęta, i rośliny, więc wzięłam dwie. I dzisiaj pokażę, jak wyglądają w środku :) Będzie to więc coś w rodzaju "pierwszego wrażenia".
Swoją drogą, nie miałam wcześniej kolorowania po numerach. Malowanie to tak, fajna to była zabawa. 
Zacznę od kolorowanki z roślinami. Jedna książeczka to 72 kolorowanki, a na końcu są jeszcze przykłady. Jest to spory format, coś jak A4. 
Informacje od producenta:
Tak wyglądają strony z kolorowankami. Na górze kolory do danej pracy, a reszta strony to już właściwa kolorowanka. Najbardziej problematyczne w tych kolorowankach jest to, że numerki będzie widać po kolorowaniu. 
A teraz najważniejsze pytanie, które zadają sobie ludzie. I wcale nie jest takie głupie. Bo producent nic na ten temat nie napisał.
Jakich kredek użyć do kolorowania po numerach?
A no, jakich się chce! :) Niżej są palety z dwóch kolorowanek i zauważcie, że poszczególne numerki na obu stronach dotyczą innych kolorów. A to oznacza, że można użyć wybranych przez siebie kredek. Wystarczy dopasować kolory. 
Swoją drogą, producent mógł to napisać na okładce. Nie każdy będzie się przyglądał tym kolorowankom w środku i pomyśli, że może do tego jest jakiś specjalny zestaw, będzie szukać i nie znajdzie. 
Ja nie będę nic polecać, bo każdy ma własny gust i zdanie. W Action można kupić duże zestawy kredek, np. w metalowym opakowaniu (pisałam o nich >>tutaj<<). Są też inne komplety. Ale do tych kolorowanek nie muszą być koniecznie kredki z Action. Jest sporo zestawów w internecie, ale nie miałam ich, to się nie wypowiem :D
Może to i lepiej, żeby samemu dobrać te kredki. Bo mogłyby być w zestawie razem z kolorowanką, ale kto wie, czy jakość dla każdego byłaby odpowiednia. Bo takie zestawy kolorowanka + kredki to gdzieś widziałam, no i nie bardzo jakość tych kredek mi się podobała.
Poniżej prezentuję obrazki, jakie są w kolorowance roślinnej:
A tutaj kolorowanka ze zwierzętami:
I wszystkie obrazki, jakie są do pokolorowania:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz