sobota, 30 grudnia 2023

Długopis do złoceń Crafts & Co z Action

Hej!
Wygrzebuję ostatnio zdjęcia różnych produktów, które kiedyś porobiłam na bloga, no i w sumie ich nie wykorzystałam. I tak właśnie znalazłam fotki długopisu do złoceń Crafts & Co z Action. ja mam zestaw startowy z długopisem oraz trzema foliami i zapłaciłam za to ok. 18 złotych. Ten konkretny zestaw ze zdjęć był dostępny z rok temu, a teraz w sklepach jest bogatszy komplet z 6 foliami (za 22,95 zł). Ogólnie, długopis do złoceń Crafts & Co pojawia się w sklepach Action co jakiś czas, także opakowanie może się zmieniać.
Oto i mój Zestaw startowy z długopisem hot foil Crafts & Co z Action:
Po odpakowaniu:
Jest i długopis z kabelkiem (1m):
Końcówka (1,5mm):
Użycie takiego długopisu jest banalnie proste - wystarczy podpiąć go do kostki czy powerbanka i poczekać, aż się nagrzeje. Według instrukcji jest to minuta. Nie mierzyłam, ale dzieje się to szybko :D No i trzeba położyć folię błyszczącą stroną do góry i już można coś tam pisać czy rysować po jakiejś powierzchni. Ja próbowałam na papierze oraz drewnie i długopis bardzo dobrze się spisuje. Producent pisze, że nada się też do rzeczy skórzanych, ale tego nie próbowałam. 
Taki długopis do złoceń nada się do ozdabiania różnych rzeczy - notesów, bullet journali, kartek, zawieszek na prezenty, kalendarzy, kolorowanek dla dorosłych i mnóstwa innych powierzchni. Można się tym fajnie pobawić, ale nie jest to rzecz niezbędna. 

Tutaj niżej podpisany przeze mnie notes, czyli szczyt moich umiejętności :D
Ładnie błyszczy:
W Action można też dokupić różnokolorowe folie, tu niżej akurat tęczowa. Kosztowała mnie niecałe 5 zł. Teraz ich nie widziałam w sklepie, ale bywają - trzeba się rozglądać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz