sobota, 9 grudnia 2023

Bombki zwierzątka | Kotek, piesek, świnka

Hej!
I oto kolejne bombki, tym razem trzy zwierzaczki: kot, pies i świnia. Trochę się w tym roku bombek narobiłam, ale większość stworzyłam na rozdawnictwo podrzutkowe. Ta trzódka jednak zostaje ze mną :) Ozdoby zrobiłam na styropianowej bazie, wzory własne. Na razie mam trzy zwierzątka, chociaż kto wie, może zrobię tyle, by zapełnić cały chlewik całą choinkę :D
Na początek bombka kotek. Koty to zdecydowanie mój znak rozpoznawczy. Sporo ich produkuję, >>tutaj<< można obejrzeć wpisy o szydełkowych kotkach, a >>tutaj<< poczytać historyjki o kocie Zenku. 
Kolejna bombka to piesek, inspirowana jest pieskiem z tego wpisu. Ten niżej też ma takie fajne farfoclowe uszy :D
I ostatnia, czyli bombka świnka. Świnia to jeden z moich ulubionych motywów. Na blogu gościła już jedna pluszowa świnia, prezentowałam także torebkę. A w tym roku będę mieć i świnkę na choince. I elegancko, chrum chrum.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz