wtorek, 12 grudnia 2023

Mini kolorowanki i naklejki z Action

Hej!
Tym razem pokażę na blogu totalne pierdółki, ale może mój wpis będzie pomocny. Idą święta, może ktoś zapragnie do prezentów dorzucić coś w wersji mini - kolorowankę lub naklejki. Albo to i to :D
Otóż, w sklepie Action, dostępne są mini kolorowanki (nazwa Mini Color) oraz mini naklejki (nazwa Mini Sticker). Kolorowanki widuję ciągle, więc chyba są w stałej ofercie. Natomiast naklejki widziałam ostatnio pierwszy raz (ale były też już wcześniej). Koszt jednej rzeczy to 1,99 zł. Do znalezienia na dziale kreatywnym dla dzieci. 
Takie mini kolorowanki czy naklejki można nie tylko dorzucić do prezentów, ale także do kalendarza adwentowego. A pojedyncze kartki (kolorowanka jest perforowana, naklejki można wyrwać z książeczki) można też włożyć do kalendarza adwentowego z zeszytu >>klik<<. Kolorowanki nadadzą się też na przykład na podróż (mają mini format, ok. 10x10 cm). Oczywiście rzeczy te można po prostu kupić nie tylko z myślą o prezentach. Chciałam po prostu dać znać, że coś takiego jest.
Zacznę od kolorowanek. Niby są dla dzieci, ale ja też je sobie koloruję. Poniżej mam trzy różne - tę pierwszą z mandalami podesłała mi kiedyś koleżanka, natomiast dwie kolejne kupiłam sobie sama (jedną dla ukulele, drugą dla Zgredka :D). Są różne wersje do wyboru. Są wzory takie typowe dla dzieci, a są i takie, które mogą paciać także dorośli. Nie ma tam zbyt wiele szczegółów - najwięcej ma ich kolorowanka z mandalami. Ja najbardziej lubię tam mazać długopisami. Trochę do kolorowania jest też w tej z czachami. Niżej prezentuję wybrane strony z książeczek.
Minikolorowanka mininaklejki mini kolorowanka naklejki dla dzieci dorosłych z Action opinie recenzja opinie mandale
Mini kolorowanka z mandalami:
Kolorowanka z czachami:
Kolorowanka magiczna Harry Potter (ale bez nazwy Harry Potter):
Tył kolorowanek - widać na nich, jakie wzory były dostępne:
A oto i naklejki. Kiedyś dostałam od koleżanki te z pieskami i dokupiłam jeszcze jedne. Mam też z kotami oraz z sercami. Były inne do wyboru. Naklejki, jak to naklejki - można sobie je przykleić, gdzie się chce. Ja najczęściej używam takowych do kalendarza. Według napisu na okładce, jest ich 120, także sporo. 
Naklejki z pieskami:
Naklejki z kotkami:
Naklejki z sercami:
Tył naklejek i wzory, jakie są dostępne:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz