piątek, 29 grudnia 2023

Torebka ze wstążki

Hej!
Dzisiejszy wpis dotyczy mojego eksperymentu, a konkretnie - szydełkowej torebki ze wstążki. I właśnie tak proszę na to patrzeć. Jak na eksperyment :D Szydełkowałam z wąskiej wstążki, zdecydowanie lepsza byłaby szersza. Jak się nie ma, co się lubi...
Tak mnie naszło na torebkę ze wstążki i w ramach testu, postanowiłam zrobić takową. Wybrałam niezbyt szeroką wstążkę, bo tylko taką znalazłam u siebie w sklepie. Niby wybór duży, a jak przychodzi co do czego, to nie ma co kupić. Kupiłam sześć opakowań, zużyłam pięć i kawalątek wstążki z szóstego. 
I taka to torebka eksperymentalna. Mam nadzieję, że uda mi się kupić szerszą wstążkę w takim kolorze, jaki bym chciała. A póki co mam taką torebkę bagietkę do ręki. Akurat do kreacji sylwestrowej mi będzie pasować :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz